Ingen dans på rosor

14 timman om dagen framför datorn varje dag, sena nätter.
Den enda gången vi lämnar lägenheten e för att köpa mat runt hörnet.
Imorgon lämnar vi in ena projektet för sista gången innan jul.
Sen e de sista natten imorgon,kan bli en låååång natt.
Efter de har jag två projekt att göra klart under jullovet, plus en portfolie
för att kunna förtsätta på tesis.
Detta är ingen dans på rosor, skulle stannat trejde året i Milano.
Det är betydligt enklare där.
Vill bara åka hem nu.
Men snart e de slut, börjar se ljust.

Hela min kropp skakar av utmatning o redbull.
Man vet inte om man ska skratta el gråta.

Håll tummarna för mig imorgon, ill need it!
Nu lämnar jag in för idag.
Go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0