Min resa fortsätter

Mitt äventyr i Milano slutade i Juli 2009 så oxå min blogg.
Bloggen var till för min familj o vänner som ville följa mig
i ett annat land men när jag återvände till Sverige så fanns inte detta behovet kvar.

Nu är det dax att starta upp mitt äventyr och min blogg igen,
för att sen avsluta den en gång för alla.

I Oktober flyttar jag till Barcelona för att avsluta min utbildning
till Inrednings Arkitekt och göra mitt sista och tredje år på IED.

Det kommer bli tufft, roligt och jobbigt.
Igen lämnar jag efter mig mer än jag är villig,
men som jag lovade förra gången så kommer jag alltid hem igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Bra skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 21:06:09
URL: http://jade.se/reseguide
Postat av: Jess'

Tack! Va vänligt av dig :D

2010-12-03 @ 21:53:27
URL: http://jessicannelie.blogg.se/
Postat av: mizze

mizze väntar på dig gumman <3

2011-02-28 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0