The Last Living Slut

På väg hem från vår weekend i Göteborg bestämde jag mig för att
jag behövde en bok, gick runt på Akademibokhandlen tills min gubbe
höll på att svimma av tristess.
Jag hittade min bok rätt så fort men ver tvungen att gå igenom
alla våningarna innan jag kunde bestäma mig.
Det är en biografi, läser nästa bara de o faktaböcker, av Roxanna Shirazi.
Boken heter "the last living slut" och handlar om hennes liv från
att ha växt upp i Iran, sedan flytta till England och där
får smak för vår tids rocksjärnor.
Hon trampar på allt som kommer i hennes väg för att
bli utnyttjad och förnedrad av diverse rockers.

Intressant läsning och chockfaktorn skyhög.
Read it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0