Milano - Barcelona - Casablanca - Marrakech

Kom hem från en helg i Milano igår kväll.
Trällat runt på möbelmässan, inte mycket nytt som har hänt sen sist.
Kan vara ekonomikrisen, men en del överraskningar fanns de dock.
Vaknade imorse med förkylning och feber, hade en hel del att göra idag
eftersom att vi åker till Marocco imorgon i en vecka, men de va ipren o sängen
som gällde :P
Nu har jag fått packat och pluggat en del. Blir sängen nu igen för imorgon blir
ännu en låååång dag!
Bjuder på lite bilder från möbelmässan o Milano så får ni njuta av dom tills jag e tillbaka igen.
Vet dock inte när jag kommer till en dator :)


Parco Sempiones - en riktigt park :)


Konstinstallation utanför Palazzo Reale, Piazza Duomo

Swedish lovestories, Zona Tortona

Gissa om jag gillar lampor :P
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0