Mondaymornings

Min finaste har nu åkt hem, de har varit en härlig o regning helg :P
Inte gjort mycket alls bara funnits.
Gizmo var hos farbror veterinär i lördags och fick sitt chip o rabies sprutan,
så nu e han klar att åka till Sverige, ja nästan iallafall, o 17 kg väger den lilla krabaten nu woww.

Imorgon börjar examensarbetet för min del :)
Jag ska inreda ett kontor och göra ett stand till en privat non profit
organisation som räddar vallar, hajar, delfiner och skölpaddor.
Känns bra att man gör de för ett good case o inte bara inreder en ferrari som
oxå var ett alternativ.
Jag e glad fick mitt första val, men läraren o jag e lite på sne med varande
men de får vi ta som de e.

Hörs snart
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0