Quick

Blev ledig idag i sista minuten,
min partner skickade ett mail och sa att hon var sjuk.
Det är okej i detta stadiet så jag bestämde mig för att¨oxå vara ledig,
vi ligger så långt fram ändå och när vi jobbar så e vi VÄLDIGT produktiva.
Vi får supermycket gjort alltid och är mycket kreativa, tror bestämt
vi e ett bra team, trots 2 starka viljor :P

Så jag passade på att ta en snabb shoppingrunda,
studentpengen ger inte mycket svänrum men blev ett par byxor o en kjol dock :D
Tog en powerwalk hem från stan men en snabb sväng in på Starbucks.
A perfect day :)

Imorgon kör i allafall igen, min partner mår mycket bättre nu.

Sen e de ju bara 1 vecka kvar tills jag kommer till Sverige o hälsar på
Whiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Låter som en härlig dag, och inte olik min! Lediga dagar är grymma när det kommer så där oväntad. Då känns det plötsligt som man kan andas igen. :)

2011-03-09 @ 23:41:08
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0