Jag kan se ljuset nu!

Sitter i skolans biblotek, ritar i Rhino. Rhino ar min basta van just nu och ett tag framat.
Vi hade mote med vara artdirectors igarkvall och vi gjorde stora framsteg.
Forst maste man doda ett projekt for att sedan bygga upp den igen.
Vi fick aven veta vilka datum vi har slutexamen, den forsta presentationen ar den 6 juni for
skolan, och sedan den 14 juni har vi den allra sista presentationen for foretaget.

Sen ar de slut, sen ar jag en fullutbildad inredningsarkitekt.
Nu ska jag bara halla huvudet over vattenytan och ta mig igenom dessa stressfylda och
somnlosa veckorna.


Kommentarer
Postat av: bubben

Lycka till gumman!!! <3

2011-05-18 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0