TÄVLING!

Då mina vänner finns de möjlighet för fyra av er att vinna ett set
från Cliniderm geonom BuzzadorKampanjen som jag deltar i.

Värde ca 200 kr

Det ni ska göra är följade;
Svara på dessa två frågor längre ner och skicka svaren till min mail
[email protected] (inte som kommentar i inlägget)
Sen ska ni därimot kommentera inlägget men då motivera
varför just du vill vinna.

Finns de Cliniderm produkter även för män?

Vem eller vad är Cliniderm anpassat för?

Alla fyra lyckliga vinnarna kommer att presenteras på bloggen
när tävligen är avslutat.

Lycka till!!!!

Http://www.cliniderm.se

Kommentarer
Postat av: Aurora

Jag vill gärna vara med och hoppas på lite tur.

Jag har precis blivit 4 barns mamma. Älskar livet som mamma, dock så tar det mycket tid från en, vakna nätter och aktiva dagar gör inte att huden mår allt för bra speciellt inte nu när det är vinter. Jag skulle gärna vilja få unna mig lite lyxig hudvård och få känna sig som en kvinna och inte bara som en mamma.

HÅller mina tummar!

Ha det så bra!

/Aurora



2011-01-07 @ 11:50:20
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag vill gärna vara med! Har mailat dig nyss.



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Kram/Malin

2011-01-07 @ 18:38:51
Postat av: Sofie

Som student har man inte råd att köpa massa dyra produkter innan man prövat dem, men denna tävlingen får man kanske en möjlighet att unna sig lite lyx även som student!

2011-01-07 @ 23:22:54
Postat av: H. H

Jag skulle vilja ge min sambo detta lilla lyxpaket!!

Hon kämpar ständigt med sin sjukdom och samtidigt jobbar hon heltid och är en fantastisk mamma!! Hon sätter alltid sig själv sist. Nu är det hennes tur att f unna sig lite lyx och egentid och vad kan vara en bättre start än just detta lilla kit?

2011-01-08 @ 18:37:39
Postat av: Ann-Kristin B

Det är alltid roligt att testa nya produkter. Jag har hört mycket gott om Cliniderm emn aldrig fått tillfälle att prova. kanske har jag turen med mig denna gång.

2011-01-09 @ 15:16:27
Postat av: Ann-Kristin B

Den här vintern har väl gått till historien för att vara onådig mot ansiktet. Vill gärna prova Cliniderm och se om den har bättre effekt på vinterplågad hy än andra produkter.

2011-01-09 @ 15:34:36
Postat av: Matilda

Hej! Är gärna med och tävlar och har precis mejlat svaren till dig :)



Jag skulle vilja vinna eftersom jag nyligen har blivit gravid och nu har min hy blivit väldigt dålig så jag skulle behöva ta hand om den lite extra.



Håller tummarna för fullt!



Kram Matilda

2011-01-10 @ 22:08:35
Postat av: Elin

Är gärna med och tävlar, så jag har precis skickat ett mail med svar till dig.



Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Med bra produkter från Cliniderm stående i badrumsskåpet skulle det bli mycket lättare att hålla huden ung och fräsch!

2011-01-11 @ 11:53:43
Postat av: Jenny

Jag är gärna med och tävlar, har skickat svar till dig.



Längtar efter att hitta en produkt som känns perfekt för just min hy. Svårt i denna djungel av krämer. Man har ju testat en del.

2011-01-17 @ 21:32:10
Postat av: Anonym

Jag är gärna med och tävlar, har skickat svar till dig.



Längtar efter att hitta den perfekta krämen just för min hy. Man har ju testat en del och det är svårt att hitta den rätta i denna djungel av krämer.

2011-01-17 @ 21:37:16
Postat av: Päivi

Jag håller precis på att avsluta en 3 månader lång studieperiod. Denna period har varit den värsta i mitt liv, när det kommer till fysisk välmående- jag har inte sovit på mer än en månad, 5 timmars sömn numer ser jag som mycket, jag kan inte äta mat pga att min käka gör ont då den gått ur led pga bitande på natten, av stress, huden min har fått stress prickar och tyvärr har jag ej råd att köpa cremer då CSN är försenade med pengarna. Jag skulle hemskt gärna vilja ha dessa produkter nu när jag snart får börja om och försöker bli riktig människa igen. MVH Päivi

2011-01-17 @ 22:22:54
Postat av: Alexandra

Jag vill vinna detta kit för jag har varit en hemma mamma nu i snart 4 år, precis kommit tillbax till jobbet på halvtid och behöver något som piggar upp min vardag. och något som gör mig fin o fräsh för min make.

Hoppas jag vinner

2011-01-25 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0