!

Sitter är i vardagsrummet o håller på att somna.
E övertrött, energin går lika fort som den kommer.
Imorgon kommer min sweetheart så förhoppningsviss
ger han mig massor av energi.
Försöker plugga undan alla läxor så att jag blir
ledig till helgen, men de e inte så lätt.
Nu när man har kommit en bra bit in i konseptet så
tar det mycket tid o prövningar till att få fram den absolut
bästa desginen.
Man kan sitta i evigheter om man har tid o lust.
Just nu har jag 2 viktiga projekt som är både superintressanta
och tar supermyckt tankeverksamhet.

Bara ta sig igenom dessa kommande veckorna så blir de bra sen,
dessutom så har man ju bebisar oxå att ta hand om :D

Hörs snart när jag har en 5a över ;P

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0