Flyttlasset går

FlAndra dagen i flytten är till sin enda, hann med en trip på Loppis
i morse oxå o hittade en ljusstake att dö för och en stol som jag inte kunde släppa.
Har diskat i ungefär 48 timmar nu o är inte klar än, mina händer krakelerar snart.
Hade 9 banan kartonger med saker BARA för köket :( OMG
Jag hoppas de inte dyker upp fler, men man vet aldrig med mig...
DET TAR ALDRID SLUT!!!
Imorgon går lasset med möbler och dom sista kartongerna o sen
är allt i den nya lägenheten. Whiiii.
Hatar att bo i kartonger så de kommer inte ta lång tid förrän allt har "funnit sin plats".
Just nu håller jag på att dö av utmattning, men ska skruva ner 2 möbler till innan
sängen (eller soffan i pappas kontor) kallar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0