Ishhh för packning

Idag skulle jag göra en sista packning inför flytten till Barcelona.
En väska med det jag ska ha med mig, en väska med de som mina
föräldrar ska ha med sig tre veckor senare + ett handbagage.

Det hela har slutat i kaos. Allt ligger nu bara i högar vid väskorna och
vet inte vad som är ut o in.
Igentligen behöver man väl inte såååå mycket, men de är ändå ett år.
O med CSN lån finns de ju inte jätteutrymme till att köpa allt nytt :thumbdown:
Hmmm vet inte hur jag ska göra, men får lösa detta idag.

Men måste göra mig klar nu, ska ju in o Bowla med sweetheart :love:


Kommentarer
Postat av: Mli -

vad kul :)

2010-10-01 @ 23:02:41
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0