Uppdate: Barcelona

Hej igen!
Inte kunnat skriva pa ett tag for vi har inget internet hemma.

Nu sitter jag i skolans biblotek, vi bor 5 min fran skolan.
Vi hittade en jattefin 4 nara skolan i ett bra omrade som heter Gracia.
Iforgar va vi och skrev kontrakt och flyttade direkt in.
Nu ar hyresvarden dar och bygger nya garderober till oss och lagar lite ljus osv.
Det kommer bilder pa var lgh snart.

Igar gick jag o B pa en turistrunda och kollade in La Sagrada.
Den var mindre an jag trodde den skulle vara, men fan va fantastisk den ar.
Idag om vi hinner ska vi kolla in Gaudis park.

Imorgon borjar skolan pa riktigt.
Den ar mycket finare och battre an var skola i Milano var.
Det kommer bli ett tufft ar.
Vi har ett projekt nu och nagra kurser.
Sen i januari kommer vi ha en presentation for 4 larare,
och dom kommer "godkanna" om vi ar redo for att jobba
som inredningsarkitekter.
Om vi inte ar det kommer vi att fa aka hem da med
svansen mellan benen.
Om vi blir godkanda far vi stanna och gora ett riktigt projekt
for ett foretag.

Detta kommer bli sa jakla roligt, och annu mer jobbigt.

For er som har tankt komma ner o halsa pa i var,
far tyvarr boka om era planer.
Kommer inte ha ngn mojlighet att ta emot besokare efter arskiftet.

Ha de super
Saknar o alskar er alla

Hors snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0