Cliniderm tävling

Tävlingen är nu slut o vi har funnit våra 4 lyckliga vinnare
av ett kit från Cliniderm.
Ni kommer snart få dom hem i era brevlådor.
Hoppas vi ska njuta av vardagslyxen.
Tack alla som varit med o tävlat och jag hoppas de blir fler tävligar snart.

 Sofie
Som student har man inte råd att köpa massa dyra produkter innan man prövat dem, men denna tävlingen får man kanske en möjlighet att unna sig lite lyx även som student!

 Jenny
Jag är gärna med och tävlar, har skickat svar till dig.
Längtar efter att hitta en produkt som känns perfekt för just min hy. Svårt i denna djungel av krämer. Man har ju testat en del.

 Päivi
Jag håller precis på att avsluta en 3 månader lång studieperiod. Denna period har varit den värsta i mitt liv, när det kommer till fysisk välmående- jag har inte sovit på mer än en månad, 5 timmars sömn numer ser jag som mycket, jag kan inte äta mat pga att min käka gör ont då den gått ur led pga bitande på natten, av stress, huden min har fått stress prickar och tyvärr har jag ej råd att köpa cremer då CSN är försenade med pengarna. Jag skulle hemskt gärna vilja ha dessa produkter nu när jag snart får börja om och försöker bli riktig människa igen. MVH Päivi

 Alexandra
Jag vill vinna detta kit för jag har varit en hemma mamma nu i snart 4 år, precis kommit tillbax till jobbet på halvtid och behöver något som piggar upp min vardag. och något som gör mig fin o fräsh för min make.
Hoppas jag vinner

Grattis än en gång till er :D


Jag fick chansen att hålla i denna tävligen genom att vara Buzzador

Vill du oxå bli Buzzador o få chansen att testa olika produkter?
Klicka här:https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lizingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0