Hur gammal e jag nu då?

Hade en superfin födelsedag igår.
Dagen började med massa plugg, brainstorm o tankekartor :P
Sen kom flickorna hem från stranden o de bjöds på kebab, mmmmm!
När vi kom hem ´blev de tårta o dom hade varit o handlat min favorti dricka, FRAGOLINO.
Finns bara i italien, men finns en Italiens affär i närheten, dom e så gulliga.
På kvällen gick vi till Crepes Bar i Gracia, dom har supergoda drinkar där, vi kom först
fast vi var 30 min sena. Men de droppa in mer o mer folk o de ett blev riktigt härligt gäng.
Många hjärtliga skratt. Nota va inte dum den iheller, vi betalade 4 euro var för att ha suttit o
druckigt från kl 10-02...nice.
Kanske för att de va min födelsedag eller för att dom gillar oss ;) stammisar.

Jag lägger upp lite sköna bilder senare. Ska bli lite mer människa först tihi.

Idag Grattar vi min mormor som fyller 70 år!
GRATTIS MORMOR :love:

Kommentarer
Postat av: Louise

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 22:42:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0