Fan oxå!

Blev en stressigare dag idag än vad jag hade kunnat föreställa mig.
Stora inlämningen på fas 1 är imorgon och idag dyker inte vår grafiska designer upp...IGEN!
Sen får vi meddelat från design kordinatorn att hon har valt att hoppa av hela
utbildningen för att hennes hälsa är i fara, för att vi jobbar FÖR mycket?!
Wow! I didnt see that coming :S
Så idag har vi fått be om dom grafiska sakerna av henne och sitta o göra om
allt ihopa igen, blev precis klar med boken som vi ska printa imorgon, men
kommer att få göra lite små ändringar igen.
Har inte ens hunnit kolla över vad jag ska prata om imorgon o ännu mindre
träna på presentationen, ops!
Men men så blir de väl när man blir en man kort dagen innan inlämning.
Wish me luck :P

O jag tänker inte ens berätta vad som hände när jag kom hem från skolan, alldeles
försent och försökte hinna klart projektet...
Jag skulle sovit för längesedan...ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0